štvrtok 27. februára 2014

adin, dva, tri, četyre, PIAŤ - išeu macek paguliať


Tak tento príspevok bude uber-jednoduchý. Viac obrazov ako slov. Nakoľko som teraz zaneprázdnená, keďže tu máme také menšie sústredenie aka workcamp. Ale aspoň trochu ďalší vhľad, čoskoro bude ďalší aj s lepšími pokecmi a opismi..
 
Zúčastnili sme sa obradného tanca kagura, o ktorého nácviku som písala už predtým a popritom som usilovne pracovala he he. Som rada za môjho ukrajinského kolegu, ktorý je tu pre mňa docela nezanedbateľnou východoeurópskou oporou, nakoľko prechádzam štádiom "hejtovania"...

Ale pomaly pomaličky sa to dáva do poriadku a ja som schopná sa veľa naučiť a spoznať miestnych vyšílencov.. :-)

miesto, kde sa konala sa kagura



javisko


mikro šintó kňaz


dievky žehnajú pôde



súboj diablov a samurajov


a odhalení diabli


samurai



oni-ďábel




kitsune - zlá líška, ktorá unáša deti.

mimochodom líška a japonský jazvec sú dve najviac magické zvieratá - bo sa môžu ľubovoľne premieňať zo zvieraťa na človeka a naopak


starenka a starček, ich potomok - princezná, ktorú "obetujú" kami-samovi ako vďaku


môj obľúbený kami - z neustáleho popiskovania si pesničiek mu zostali ústa do takéhoto tvaru


vodný drak/had


Japonské more (aj geograficky aj naozaj)


znovu ... :-)


bacha na krok!!!

dekorácia na hina-matsuri

Sata-džindža
SATA-DŽINDŽA

kitsune - líšky

niekoľko storočný japonský céder - sugi

famózny vegetariánsky obed


príprava na hina-matsuri, sviatok dievčat (3.3.) 








S kolegom pri natáčaní reklamného spotu, v škole s deckami, pri predaji knižiek, na exkurzii (u holiča), predaj knižiek, s tenpi-lasičkou, pri pečení a predaji pizze na zimnom festivale :)

 







do čoskora!!!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára